FANDOM

Søs Fenger

Søs Finger ligger kåd og klar til at du kommer og giver hende noget f... findus hestekød.

.

Søs Charlotte Finger (engelsk: Sos Finger) er en dansk rapper og foredragsholder. Hun er ansat hos dyrenes bekæmpelse hvor hun i samarbejde med SKAT bekæmper illegalt arbejde i Red Barnet-organisationen.

30px-Cquote1 svg Jeg er
Det smukkeste jeg endnu her set
30px-Cquote2 svg
Søs Finger

I 1982 (ja, SÅ gammel er hun) floppede Søs Finger og hendes far - Lange Finger - fælt i det danske Melodi Grand Prix med sangen Marie, hvilket resulterede i at Søs droppede kor-tilværelsen og gik solo. Siden er det blevet til en række singler som har solgt platin i Finland. Dog ikke godt nok til at blive registeret som en af dansktoppens heltinder. Jørgen de Mylius, dansktop-kongen som bestemmer hvad der er sejt at høre, har dog talrige gange udtalt med et smil på læben: "Søs Finger? Hun giver sgu altid en hånd".

Søs Finger blev i 2009 optaget som et vigtigt led i organisationen hånd.

Skriv om din egen personlige Søs Fenger-oplevelse redigér

Søs Fenger
Min Søs Fenger oplevelse
Jeg kan huske da jeg i sommeren 1982 stod og betragtede Søs i et blåt lædersuit sammen med The News oppe ved Gilleleje-hallen. Min søster var også med. Hun var næsten nøgen og jeg havde lyst til at slikke hende mens hun stod og sang.
Søs Fenger
Min Søs Fenger oplevelse
Søs Fenger
Min Søs Fenger oplevelse

Se ogsåredigér