FANDOM

Soren-ryge

Søren Ryge ryger dagligt hvad der svarer til 100 kg. rødbede.

"Sikke en røg"
~ Joseph Stalin om et eller andet

Søren Ryge (eller diktator, som han jo også er) er en meget kedelig person, som de seneste 20 år han afbrudt, TV, og tilsidesat mange gode film, heriblandt Morten og Peter og andet bavl. En Søren Ryge hedder i flertal en cigar, og bruges ofte af personer med social angst, eller anden form for liderlig sygdom. Han bærer ofte en sortfarvet trøje, selvom sort faktisk ikke er er en farve, men bare en nuance, men som der stod farve, men det passer jo ikke helt, så det er ikke sort farvet, men bare mørk eller sort.

Nu har den kedelige person Søren Ryge, eller i flertal cigar, også plantet ukrudt i sin have, som han ugen efter fjerner. Dette må være et af verdens mest dødssyge mennesker, som intet liv har (selvom han faktisk har et liv, for ellers ville han jo ikke kunne hacke Danmarks Radio med Søren Ryge Live).

"Fascinerende, utroligt, yderst spændende, Fascinerende og spændende"

~ Johannes Møllehave om Søren Ryge

Søren Ryges dødskammer, også kaldet en have, er indrettet, så fjenden bliver sindssyge, ved at løbe i ring. Denne teknologi brugte tyskerne også i Norge i 2010, ved Melodi Grand Prix. De gik senere hen og vandt, fordi fjenderne løb rundt som andre psykopater, heriblandt Jimmy Jump, som var tilhænger af de tyske tropper, og så gik mod Spanien.

"Vi ved ikke hvem han er"

~ Morten og Peter om Jesper Fårekylling