FANDOM

Rynkeby tisser

Her ses mosteriet i Rynkeby. En gruppe mænd med speciel god nyrefunktion producerer dette udsøgte produkt. Alle kommer de fra Rynkeby.

" Rynkeby is worse place to be then up a horse ass"
~ Winston Churchill om om Rynkeby i 1944

Rynkeby kan bedst betegnes som tre små huse (De tre små grise) der ligger med få meters mellemrum på en af landevejene på den nordøstlige del af Fyn. Navnet "Rynkeby" er decideret misvisende da husene i sig selv - pga den lille størrelse - ikke kan betegnes som en by, men fordi "byen" først blev opdaget i 2009 stod dette ikke til at ændre. [1] Rynkeby har verdens største offentlige pissoir, er der er derfor en enorm urinstank i byen. Da alt det tis ikke forsvinder af sig selv har byens nye borgmester, Guitar Monkey Andersson også kendt som " aben " besluttet at sælge urinen forklædt som æblemost og dermed komme af med stanken og alt pisset.

Byen blev opdaget ved et tilfælde da en af de lokale indbyggere, Hr. ChijunMan, i 2009 besluttede sig for at rejse til København for at blive Speditørelev.

Ting som Rynkeby er "kendt" for redigér

  • Rynkeby er desuden den eneste by i verden der ikke er på et kort fordi den er så lille.
  • Byens forsamlingshus er en nedlagt telefonboks.
  • Solskin er forbudt ved lov i byen.
  • Rynkeby er kendt fra reality showet "Ultimate survival", hvor Bear Grylls skal prøve at overleve der en uge. Det lykkedes ikke, da han blev kvalt i stanken af urin og døde efter kun en time i byen.
  • Byen er kendt fra filmen, "Udflugt med døden" fra 1972 hvor bl.a flere Rynkeby beboere blev brugt som statister.
  • Adolf Hitlers fødeby
  • "Den sorte død" udbrød fra Rynkeby
  • Dildoen blev opfundet i Rynkeby i 1976
  • Aids blev opdaget i Rynkeby
  • Nelson Mandela sad i Rynkeby arresten i 30 år

Venskabsbyer redigér

Blandt venskabsbyer kan bla. nævnes;

Holbæk bodega laug holder hvert år generalforsamling i Rynkeby.

Notemost redigér

  1. Under 2. verdenskrig flygtede jøder fra Rynkeby til Auschwitz.