FANDOM

The pink rabbit in the forrest

I Rude Skov sker der ingenting! Men nu er du her alligevel, så her er et billede af en kanin.

"Vi spiller rollespil i Rude Skov, du må kun være med hvis du får lov osv."
~ Svedbanken om rollespil

Rude Skov er en skov beliggende i Rudersdal Kommune. Af mærkelige årsager bliver den ikke brugt til skovbrug men udelukkende som boltrested for bivuakerede ulveunger og rollespilsfanatikere.

Historie redigér

For længe siden blev et lille træ plantet på en mark, og det formerede sig og dannede en stor styg skov. Men så kom den onde drage og Nutildags bruger forældre fra omegnen denne skov til at opdrage sine børn til krig og ødelæggelse, og senere vil de bleve sendt på militæret og skudt ned.

Skoven ligger IKKE i Sydamerika som det tit hævdes. Den ligger alene og knap så fredfyldt på en bakketop på Sjælens land, Sjælland.

Særlige kendetegn redigér

Som i alle andre lignende steder, er der fyldt med Myg, flåter og forvildede naturelskere. Hvad der i det hele taget får folk til at gå ind i en skov af så diminutiv en størrelse, og derefter komme hjem og berette om deres tætte kontakt til naturens vidundere, er endnu uvist.
Ud over dette, så har Rude Skov absolut ingen særlige kendetegn! Den er ikke bygget af en syg Konge, for at skabe verdens største flåde af skonnerter [1], og derefter erklære verdenskrig med det formål at generobre alle afrikanske besiddelser. Rude Skov er jævnt ligegyldig.

Trivia redigér

Ting du burde vide om Rude Skov:

  • Det ER en skov.
  • I tilfælde af svage knæ og alderdom, lad være med at vælge denne skov til gåture, du VIL blive stukket ned.
  • Der findes ikke drager.

  1. Bygget af det samme materiale som tændstikker