FANDOM

Rodalon2

Fjerner dårlig lugt som sved fra kurdere og hippier.

Rodalon anvendes til at fjerne afføring fra jøder/hippier og hårfjerningtroldepigen (pigen med misformninger på hænder og føder). Kan også anvendes som alkohol, hvis det bare bliver fortyndet gennem et franskbrød.

I sjældne tilfælde kan Rodalon emulgere med frisk ost og dermed forme store mængder ukontrolleret, ikke-økologisk, osteolie. Producenten af Rodalon, Hitler, står ikke inde for Rodalon's osteolie potentiale i forbindelse med hytteost og Havarti, men er ikke bleg for at tilskynde eksperimentering med Gamle Ole.

Rodalonens historie redigér

Rodalon blev opfundet af Adolf Hitler. Under 2. verdenskrig havde hr. Hitler forfærdelige tarmproblemer som medførte skorper af afføring i kummen. Hr. Hitler følte ubehag ved tanken om at russerne fandt skorper af lort i hans bunker, at han opfandt et middel der kunne fjerne det.

Indhold redigér

Rodalon indeholdte oprindelig jødeblod, svovlsyre, mussesæd og Red-Bull. Nu til dages bruger man ikke Red-Bull da det er så giftigt at det er farligt bare ved indånding.

Øvrig information redigér

Rodalon er 10% godkendt af Fødevaredirektoratet, derfor må det kun anvendes i højeste nødtilfælde, såsom hvis en hippie fortjener at for afbleget sit ansigt eller som Hr. Hitler i egen person sagde:

30px-Cquote1 svg Wenn ein Jude nehmen Ihr Geld, sollten Sie ihm liegen Rodalon Bad 30px-Cquote2 svg
Adolf Hitler om Rengørings messe 1938

Se ogsåredigér