FANDOM

Ringkøbing er formentlig en by i det øde og fjendtlige Vest Jylland. Ringkøbing er i folkemunde kendt som Danmarks røvhul. Denne by er meget glemt, men det siges i de gamle Mayaners bibel at byen har en god eksportvare af svinekød som desuden er meget råddent, hvor der formentlig er opstået forskellige hår på.

Byen har været gemt væk under jorden for offentligheden i mange tusinde år, og det siges at pga. indavl er der født flere og flere radioaktive, handicappede eller downsyndrome-børn.

I et samarbejde med togselskabet Arriva har man tidligere gjort et forsøg på at skaffe flere turister til området, idet samtlige forbipasserende tog i nordgående retning skulle holde mindst ½ times pause i Ringkøbing. - Lige tid nok til at man kunne nå op til slikbutikken i gågaden og få tanket op. Denne service er dog sidenhen blevet afskaffet igen, hvorfor byen befolkningsmæssigt er på vej ned, men vægtmæssigt på vej op, da de stadig skal nå at spise alt slikket!

Ringkøbing har også en stor tendens til at vise sig fra sin meget gay-agtige side, da en lang række af byens indbyggere af begge køn som følge af strukturreformen nu går og kalder sig for skat!

I Vatikanets arkiver af 1265 eksistærer spækulationer på hvorvidt Ringkøbing utgør en markedsplads, eller en værb. Nogle Kardinaler valgde at vedde på det førstnævnte, oddsen var trods alt på 20 til 1. Husk på at i en god sætningsanalyse, bliver man nødt til at vite forskæl på egennavn og værb.