FANDOM

Et ringbind har altid i den tid det har eksisteret været symbolet på det moderne bureaukratis gennembrud.
Sammen med sin uadskillelige ven hulmaskinen har ringbindet været brugt til at klaske en masse forarmede uvidende samfundsborgere i hovedet med. Det er efter den omfattende digitalisering på vej til at blive afskaffet, da man i det offentlige nu har fået bærbare computere der kan holde til korporlig borgerbetjening, selvom han man kommer og forlanger aktindsigt (noget nymodens social-demokrateri).

Mest almindelige ringbindsmærker redigér

Begge både med to eller fire ringe.

BantexBantexBantexBantexBantexBantexBantexBantex

Der er ikke mere i det emne Prut, slut. Beklager. Jeg gider ikke at skrive om bind der skal afhjælpe ringmuskelens blodtab efter hård analsex...lige et øjeblik...Der var da noget der....

Ringbindet som ændrede verdenshistorien redigér

Det var ikke tilfældigt at verdens hidtil mest bestialske seksualforbryder Joseph Fritzl havde valgt et to-rings Bantex. Det var så han kunne skræmme evt. nævninge og børn væk.
Psykopatens selviscenesættelse var også nået til retsbygningnen.

Gudskelov var de mange vagter grundigt trænet i at modstå ringbind, så den gik ikke og på sidstedagen af retssagen måtte Fritzl indse at hans Bantex ikke havde samme effekt længere og hans grimme fjæs åbenbarede sig.

Hvis du ikke har fået nok så se redigér