FANDOM

Det Danske Imperium
Rigsf1 Rigsf2
(Flag) (Våbenskjold)
Motto: "Øl, Fisse og Hornmusik!"
Nationalmelodi: "Der er et yndigt land"
Rigsf4
Hovedstad København
Største by København
Officielle sprog Dansk, Uld-dansk og Is-dansk
Regeringsform
Konstitutionelt Monarki
'
Nationalhelt(e) Tordenskjold
Valuta Danske Kroner
Religion Dansk Kristendom
 Befolkning  Danskere, Uld-danskere og Is-danskere
 Areal  2.220.093 kvadratkilometer
 Befolkningstæthed  Noget omskiftelig.
 Åbningstider  Konstant
 Internetadresse  http://www.ft.dk/

Rigsfællesskabet (Uld-dansk Ríkisfelagsskapurson; Is-dansk Rigsfælleskabimiq) er resterne af det hedengange danske koloni-eventyr, primært baseret på en blanding mellem Kongehuset og to tidligere bryllupsgaver fra middelalderen, hhv. Grønland og Færøerne.

Rigsfællesskabet, ifølge...redigér

Danmarkredigér

Rigsfællesskabet anses som en politisk union mellem tre geografiske områder; nærmere bestemt to selvstyrende "Amter" og ét rigtigt land, der tilfældigvis ikke ligger placeret i Nordatlanten. Unionen anses som en blanding mellem en geo-politisk nødvendighed, og en til Danmark Gud-given ret til at herske og regere overalt. Danmark er trods størrelsen, den Store i Rigsfællesskabet, og betaler og forsvarer sig derfor ud af enhver kritik - og hvis de andre ikke makker ret, så lukkes der for Kassen.

Færøerneredigér

Rigsfællesskabet består af Færøerne (og lidt Grønland, når det nu ikke kan være anderledes), som bliver tyranniseret af et fremmed, håbløst imperialistisk fiskeriministerium, der overhovedet ikke forstår de særlige behov oprindelige folk kan have for at smadre hvaler, fange makreller og dyrke får... Erstatning i form af bloktilskud accepteres modstræbende, sålænge fiskekuttere er fregatter og jagerfly underlegne, sådan rent militært.

Grønlandredigér

Rigsfællesskabet er et gigantisk mineselskab placeret langt fra Grønlandsk indflydelse, og med kun 1% grønlandske aktionærer. Fuldstændig som de belgiske mineselskaber i Afrika, råder "Rigsfællesskabet A/S" over sin egen hær, der med jævne mellemrum kører kampvogne og troppetransporter gennem Nuuk (der aldrig blev grundlagt under navnet "Godthaab"), medens de rettroende fanger-børn bliver tvangsfjernet af børne-fangere. At der aldrig blev bygget forter i denne koloni, skyldes at grønlændere altid har været et samlet folk og altså ikke at Danmark aldrig brugte militær magt.

Logisk valg af nye medlemmerredigér