FANDOM

"Oh noes! I've just been Rick Roll'ed"

~ Anonymt offer om det at bliver Rick Roll'ed

"Jeg kan ikke gøre for det"

~ Rick Astley om at Rick Roll'e folk

Rick Astley - Never Gonna Give You Up
Rick Astley - Never Gonna Give You Up (Live 2005)

...sådan føles det at blive Rick rolled

Rick Astley var en "One-hit-wonder" fra 80'erne, som ligesom så mange andre (Kylie Minogue fx) var opfundet af advokatfirmaet Stock, Aitken & Watermann. Hans hit hed:

  • "Never Gonna Give You Up"
  • "Never Gonna Give You Up"
  • "Never Gonna Give You Up"
  • "Never Gonna Give You Up"
  • "Never Gonna Give You Up"
  • Og så måske "Whenever You Need Somebody". Men det er en anden historie...

og blev selvfølgelig både indspillet af James Last og Ole Erling (hvor tit skal vi sige det).

Rick Roll'ed redigér

Det at blive Rick Roll'edredigér

I har prøvet det. Et uskyldigt link i en debat I naivt trykker på i troen at det fører til noget hyggeligt spas og gøgl, og BAM! I får følelsen af langsomt at dø indvendigt, følelsen af at jeres sjæl bliver revet ud op hoppet på. I er blevet Rick Roll'ed. Og det suger lymfe!

At Rick Roll'eredigér

At Rick Roll'e folk betyder ganske enkelt at man sender en skabning, kaldet Rick Astley, efter personer i debatter, eller hvor man nu sidder og skriver henne, man ikke bryder sig om, og så overlader man resten til Rick.

Konsekvenserredigér

Rick vil nu forfølge personen forevigt, med "Never Gonna Give You Up" - Et løfte han også holder, med sin syge stalking af folk. Han ødelægger ens søvn, ens lyst til bobletyggegummi, ens lyst til at skråle med til Wham sange, og hvis man ikke får hjælp, ender det i de værste tilfælde med en syg fobi overfor links. Dette kan udvikle sig på en så psykotisk måde, at personen til sidst helt må opgive internettet, hvilket jo også var afsenderens mening. Derfor er folk der Rick Roll'er andre psykotiske mennesker, der burde spærres inde.

Seneste nyt redigér

Rickrolling er officielt eklæret dødt, da de oprindelige brugere af det, ikke synes at ting er så sjove, når Gud og hvermand og deres retarderede onkler kan finde ud af bruge det. I stedet har "genierne" fra 4chan konstrureret "cakeroll" som en erstatning. Nu er du advaret, vær'så god og spis... BREAKING NEWS! RICK ER TIL SPILDEVAND, for at udvikle hans peersonlige mentalhygiejne og innovationskraft.

<youtube>61Qv_8cFFbQ</youtube>

Eksterne henvisninger redigér