FANDOM

"Bedste blev kørt over af et rensdyr!"

~ Preben Kristensen om Rensdyr

"Og dagen efter blir man valgt til præsident!"

~ Barak Obama om ovenstående citat

Et rensdyr er i virkeligheden en ko med større horn end normalt, den lever på nordpolen med Julemanden og får kun mad engang om året, hvorfor det er slankere end andre køer.

Rensdyr i trafikkenredigér

Da rensdyr modsat biler og fly ikke fra fødslen er udstyret med lys og lygter, var de i mange år til stor fare for andre trafikanter, både til lands og i luften. - Mange UFO-observationer gennem tiderne menes således at kunne tilskrives rensdyr. Trafikusikkerheden kulminerede i 1980'erne, hvor Preben Kristensen, hæderkronet medlem af Linje 3's bedstemor blev ramt af et sligt dyr, hvilket resulterede i at trioen turnerede land og rige rundt for at bearbejde sorgen.

For at undgå at flere skulle få samme idé påbød den daværende regering Julemanden at hans rensdyr skulle holde sig på måtten[1], og som minimum udstyres med fuldt synlig nødbelysning.

Julemanden, der øjnede chancen for at få ansat en flex-jobber, og dermed spare lidt i lønningsposen, ansatte herefter det handicappede og nasalt udfordrede rensdyr Rudolf til at sørge for den korrekte belysning.

I et forsøg på at stoppe Linje 3 forsøgte man nu at udgive en sminket version af historien som sang, men det var - desværre - en sang for døve øren, og Linje 3 turnerer den dag i dag stadigvæk et sted derude!

Rensdyrnoterredigér

  1. Endelig ikke gulvtæppet, som alle regeringsskandalderne jo var fejet ind under