FANDOM

"Vergessen. Alles kann vergessen werden, dass bereits weg ist, die Zeit vergessen, die Missverständnisse und die verschwendete Zeit"

~ Jacques Brel om at glemme, hvor man har lagt sin kæreste

At være relegeret til glemsel (RtG) er en skæbne, som overgår de fleste skabninger, store som små. Alting har sin tid, og så en dag er den ikke længere; relegeringen er uomgængelig og bliver nådesløst eksekveret, hvorefter den likviderede relegerede ting eller person må gå planken ud og synke i glemslens hav.

Nødvendigheden af glemselredigér

Gennem livet samler vi erfaringer, hvilket er det samme som informationer, der jo skal lagres et sted, hvis man ellers skal have bare en lille chance for at huske noget som helst igen. Dette lagringssted hedder hjernen, og selv om der i teorien er ubegrænset plads (næsten), så er vi mennesker med begrænsede kognitive funktioner, og vi er derfor af og til nødt til at lade noget viden gå i glemmebogen.

<FORMAT C:>Enterredigér

Når normale mennesker mærker dette pres af redundant viden, som hober sig op og giver dem hovedpine, så skal de sende en anmodning til administrationen hos Skynet og bede om at få optimeret deres virtuelle hukommelseslager på den centrale computer. Her arbejder et hav af processorer og kvantecomputere 24/7 med at formattere de afsnit, som er relegeret til glemsel.

Hvis du selv har noget, du helst vil glemme, kan du skrive det på listen.

Listen over ting som er relegeret til glemselredigér