FANDOM

Randers FC (RFC)
Randers FC 2003 logo 1(3)
Fulde navn FC Randers FC
Grundlagt 2003
Opløst Måske i en hestepære
Stadion Essex AutoC Park Randers FC
Kapacitet 12.000 (intet udebaneafsnit)
Formand iPad-Jacob
Cheftræner Tolind Codd
Liga Superligaen
2012-2013 Endte heller ikke denne gang
med et dansk mesterskab
Hjemmeside www.randersfc.webbyen.dk
Den randers 1 0809
Torklade2
Hjemmedragt Hjemmeklud

Randers FC (eller bare Hestene som de kaldes blandt venner) er en randrusiansk fodboldklub som stammer fra den kronjyske hovedstad, Randers FC. Fodboldklubben er et såkaldt elevatorhold, hvilket betyder at klubben er for dårlige til at spille i superligaen, men samtidig også for højrøvede til at spille i 1. division.

Historieredigér

Engang spillede Randers FC i hvidt og kaldte dem selv for Randers FC Freja. Det gjorde de med begrænset succes og nåede således aldrig at vinde vinde noget Champions League-trofæ. Derfor stiftede man i 2003 en professionel overbygning som langt om længe skulle sende pokalen med de store øre mod Randers FC. Processen (som Troels Bech sikkert også kalder det) er meget langsigtet, og har navnet: Projekt ZYCIWXXX-2250. Man vil således vinde Champions League inden år 2250. Så der er god tid endnu. Vi ønsker dem held og lykke med projektet. Eller gør vi? Gu gør vi ej!

Spillestilredigér

Randers FC spiller ud fra taktikken: en skæv 5-1 med fransk overgang på fløjen. Det er en kompliceret taktik, som vidst går ud på at score flere mål end modstanderen. Altså en ganske snedig strategi, som efter planen skal resultere i en sejr til Randers FC.

Fansredigér

Randers FC har gennem tiden haft nogle ganske mindeværdige fans. Og det har de faktisk stadigvæk. For da den berygtede officielle fanklub devil support lukkede, så åbnede heldigvis en ny uofficiel og frygtindgydende fanklub, som kalder sig "Coffee Crew". Hvorfor de kalder sig dette er der ingen der ved, men de har sikkert en god grund. Om ikke andet, så forsøger de at støtte Randers FC's spillere med moralske tilråb og et flot stort banner, med en kop kaffe på.

Når der bliver scoret et mål på Randers FC's flotte stadion, Essex AutoC Park Randers FC, så bliver denne sang afspillet. Kom ikke her, og sig, de ikke er folkelige i Randers FC!

Se ogsåredigér