FANDOM

Rafael nadal03

Rafael er meget interesseret i ain kones fødselsforberedelse

Rafael Nadal en spansk tennisspiller der siden fødslen er blevet pumpet med jordnøddesmør, således at hans overarme i en alder af bare 11 år målte 36 tommer i omkreds. Som tennisspiller har han udmærket sig ved 2 ting:

1) Sin tvivlsomme sans for mode: Han klipper ærmerne af sin T-shirt og syr dem på sine shorts.

2) Lang tid mellem boldene: I sine egne servepartier går der typisk 3 minutter fra bolden er afgjort, til Nadal er klar til at serve igen og hans servepartier tager derfor i gennemsnit 16,5 min

Nadal er den person på ATP-turen (og i verden) der slår med mest top-spin. En gennemsnitlig top tennisspiller slår med ca. 2000 omdrejninger pr. minut hvorimod Nadal slår med ca. 3000 omdrejninger pr. sekund. Dette gør ham til en fremragende grusspiller idet bolden efter at have ramt jorden hopper 4 meter lodret op i luften - og da Ivo Karlovic er den eneste tennisspiller på over 4 meter, er han den eneste der kan nå bolden. Desværre for ham er han så langsom at han på 100 m sprint bliver overløbet af en handicappet snegl, og har dårligere teknik end mig, så han er også chanceløs.

Der er blevet spekuleret i om hvorvidt en af hans forældre i virkeligheden er en gås, da Nadals røv er værre end Ståle Solbakkens...

Nadal er født højrehåndet, men hans onkel og træner ville hellere have at han var kejthåndet og trænede derfor den anden så den nu er favorithånden.