FANDOM

Radio Karen

Karen fra Karens Radio er altid klar til sang, quizzer og spas!

Radio Karen er den sidste reelle kulturelle institution i Københavns Sydhavn, og tjener samtidig som museum for de mest uheldige lokalradioer i æterens historie.

Værterneredigér

Studieværterne har fundet et sanctuarium i Radio Karens pilrådne smukke gamle studier. Værterne finder i kaldet som studievært en smule af ånden fra 0059, og ka_ således få flere døgn til at gå med at udbryde "er der nogen på linien?". Ellers sker der ikke meget, og det er primært lytterne som leverer underholdningen.

Musikkenredigér

Musik er normalt en central del af underholdningen på en radiostation, men fordi Region Sydhavnen fortsat nægter at opkræve licens til stationen og for at undgå Koda/Copydans klamme arm, må man nøjes med at live fremføre de numre som lytterne ønsker.

Fakta: Juleoratoriet for guitar, flaskepanfløjte og falset er opført 23 gange siden 98. Den seneste uropførsel kostede flere lyttere hørelsen og sågar førligheden i en periode.

Lytterneredigér

Radio Karen's lyttere er det segment The Voice aldrig fik skovlen under, primært fordi Dan Rachlin ikke fik lov at hjælpe på Radio Karen.