FANDOM

"Alle er velkomne i Det Tyske Rige!"

~ Adolf Hitler om en hel del andet end jøders rettigheder.

"Et fristed for folk som mig, kan det være sandt?"

~ Oscar Wilde om ovenstående

"Når han siger alle, mener han da også mig?"

~ Dig om Hitlers indbydelse

"Nej, kun mennesker, dyr, undermennesker, overdyr og kvinder."

~ Mig om dit citat

Racist (udtales: Rar-sisd) er det mest benyttede ord på den Københavnske Vestegn, bortset fra Perker.

Baggrundredigér

Før Dansk Folkeparti (nyoprettelsen fra 1995, ikke det oprindelige) begyndte på vores deres til tider ret milde opførsel udi medmenneskelighed, fandtes en socio-politisk livsanskuelse bygget på forestillingen om, at racer fandtes overalt, fra afrikanske dyr og europæiske dyr til afrikanske mennesker og europæiske mennesker.

Konceptet var ganske simpelt: En rottweiler er en race, en skævøje asiat er en race og en svensker er en race. Kort fortalt dækkede race altså blot over en ikke nærmere defineret størrelse der, grundlæggende blot betød ihvertfald ikke mig og naboen. Der var intet negativt over selve begrebet race, blot i den udførte racepolitik[1]. Og dette afhænger endda af synspunkt.

Begrebet Racistredigér

Den oprindelige versionredigér

I dette hedengangne vidunderunivers, er en racist en person der anerkender eksistensen af racer[2]. Med anerkender menes der accepterer/indrømmer, og altså ikke noget med at stå på en villavej i Greve og svinge med armene i en grundet fedme alt for stram skjorte, medens man råber fanatisk om den sorthårede el. skaldede ariers overlegenhed udi analfabetisme og voldtægt. Blot god gammeldags accept af en tings eksistens.

Et eksempel kunne være det überkendte citat: Japanere - grusom race! Som det tydeligt fremgår, er japanere her en race for sig, men ikke nødvendigvis mindre nuttet[3]

En anden situation er: Se den nuttede racehund! Her refereres der til en Chihuahua[4]

Begge ovenstående eksempler var helt stuerene at sige... Men det var dengang.

Nu om dageredigér

I disse for vort land så svære tider[5] er det ulovligt at udtale sig på en måde der af nogle ligegyldige eksistenser kan opfattes nedladende[6], hvilket indebærer en massiv krænkelse og forringelse civiliseret forbedring af Ytringsfriheden. Følgerne er nu, at racer ikke findes udover hos hunde og katte. Paradoksalt nok kan man i demokratiets navn nu idømmes en fængselsstraf for at kalde sin nabo et ord for en ting der juridisk set ikke findes, og som man faktisk har en grundlovssikret ret til at sige, medmindre man bor på Vestegnen og har den rette baggrund. I så fald er der de facto straffefrihed for at sige ordet racist, til trods for at også denne del af Danmarks befolkning er underlagt loven, og derfor - teoretisk set - udører injurier ved at anklage folk for racsime uden beviser. Endnu mere paradoksalt bliver mange af disse mennesker nægtet adgang til kulturelle tilbud, for at tilhøre noget der ikke findes længere... Bortset fra hos hunde og katte.

Fremtidenredigér

Hunde og katte vil efter alt at dømme ikke blive ord der kommer på nogen regerings verboten-liste, til trods for, at en stærk kvindemafia her i kongeriget kæmper for et totalforbud af ordet mis.

Til gengæld følger her en liste over ord man i anti-racismens[7] navn med statsgaranti ikke må sige længere[8]:

  • Fremmedarbejder
  • Muhammedaner
  • Neger
  • Eskimo
  • Perker
  • Bøsse
  • Transseksuel
  • Bondsk
  • Sigøjner
  • Dansker
  • Svin
  • Kælling

FØLGENDE TILEGNES DE FALDENDE HELTEredigér

(Altså ord der nok snart indføres i Racismeparagraffen)

  • Asiat
  • Køter[9]
  • Perle
  • Kaffe
  • Heteroseksuel
  • Maskulin
  • Grundlovssikret
  • Pige
  • Dreng
  • Feminist
  • Alle Børnene-vittigheder[10]

Rene Noterredigér

  1. Politikerne laver ged i den, og vi andre får mundkurv hat på.
  2. Men ikke nødvendigvis mødre.
  3. Grusomhed er Hollywoods bedste effekt.
  4. Hvorfor nuttet skal forstås som ækel
  5. Jf. Manu Sareens rædselsvælde
  6. Her i den moderne, trælse betydning
  7. Den vakse læser vil bemærke, at flere af ordene faktisk ikke dækker over racer
  8. Undtaget er medlemmer af etniske-, religiøse,- seksuelle og/el. kulturelle mindretal
  9. Allerede afviklet af hundeejerne
  10. Hvis de handler om feminister, handikappede, religioner, nationaliteter, seksualiteter mfl.