FANDOM

En kort og præcis definitionredigér

Kort og godt er røvhul det danske ord for anus, der er uforståelig latin.

Røvhullets (rektum) normale funktionredigér

Røvhullet bruges primært til eskretion, se evt. fækalier og lortebrun. Det er også meget praktisk at have et røvhul, hvis man lider af en sygdom, der giver feber, og der ikke lige er et mundtermometer i nærheden. For i røvhullet skal et rektaltermometer stikkes ind, hvis det skal kunne give et rigtigt resultat af temperaturmålingen.

Røven kan dog også bruges til at skide med, og sidde med. Man kan sidde på alt med en røv, såsom en dør eller en lort...

Røvhullets unormale funktionerredigér

Der er også nogen, der anvender røvhullet til analsex, det er faktisk ikke så unormalt, men det kan vi ikke anbefale, med mindre alle vores sikkerhedsinstruktioner følges.

Der er også nogle, der andvender deres røvhul til sparebøsse, men det vil vi gerne advare imod, her findes ingen sikkerhedsinstruktioner, men dette er en særdeles usikker investering.

Det personlige røvhulredigér

Sådan et menneske kender vi alle, ingen nærmere beskrivelse er derfor nødvendig. Man kan også bruge udtrykket "dit røvhul" hvis man har en kammerat, der er et talende røvhul, eller hvis man er ensom, og snakker med sit eget røvhul.