FANDOM

En pusher er en person, som er meget glad for at skubbe folk. Hvis du ser en pusher, skal du helst søge hen til en kæmpe madras, trampolin, seng fyldt med puder eller bare noget meget blødt.

Dette er meget smart, da det ikke gør ondt at blive skubbet ind i noget blødt. På denne måde mister pusheren alt sin magt og er intet værd. Derimod ting som asfalt, sten, metal og ild gør rimelig ondt at blive skubbet ind i. Pushere findes normalt i nærheden af asfalt, sten, metal og ild, da det er det der kan udgøre mest skade.

Udover at skubbe folk rundt og grine højlydt af dem, har pushere også en anden funktion. De sælger nemlig også mel i poser. Da mel er en utrolig sjælden vare, rejser folk langvejs fra, til steder fyldt med asfalt, metal, sten og ild kun for at købe den yderst sjældne råvare mel på pose. For det meste ender det bare i død og ødelæggelse da ild er rimelig farligt at blive skubbet ind i.

Fakta om mel redigér

-Mel er ikke sundt at indtage gennem næsen.

  • Nogen bruger mel til at bage kager med.
  • Det er sjovt at kaste med mel.
  • Det er træls at rydde op efter mel-krig
  • Folk var utilfredse over, at man kun kunne købe mel hos pushere, derfor sælger Aldi og Lidl også mel idag.