FANDOM

Denne artikel har seriøst brug for en skarp og hård gennemvridning af en ekspert på området. Hvis DU er sådan en narrehat, gider du så gøre det og rette eventuelle fejl. der måtte være og måske afprøve nogle af de ting der beskrives for at se om de virkelig kan lade sig gøre? Her på Spademanns bestræber vi os på at være så åndssvage faktuelle og flabede korrekte som muligt og det vil derfor se dårligt ud hvis denne artikel ikke var helt perfekt.

Psykose kommer af ordet psykopat og er synonymt med den danske betegnelse for folketingspartiet SF.

Det er betegnelsen for en psykisk lidelse af en vis sværhedsgrad. Der er altså overgangsformer mellem ikke-psykotiske og egentlige psykotiske tilstande.

En psykose er en tilstand, hvor patientens evne til at vurdere virkelighedspræget af sine oplevelser, følelser, forestillinger og adfærd er alvorligt forstærket, og disse kan i ekstreme tilfælde føle særlig trang til at spise ost eller endda feta, for at muterere til en stærkere livsform. I sådanne tilfælde anbefaler lægerne den såkaldte "Gamle Ole".

Hos den psykotiske patient kan man ofte observere symptomer som hallucinationer i hvilke Jesus optræder som mavedanser, vrangforestillinger som at Jorden er rund, røv-, næse- og mundforstyrrelser, samt urinfølelige følelses- og kønsdelesvingninger. Patienten har ofte ikke selv en oplevelse af at være syg, men føler sig tværtimod stærkere end andre individer. Nye lægelige undersøgelser viser, at denne oplevelse er 100,01% rigtig.

Patienten kan have en altopvejende oplevelse af at være glad og lykkelig, og det er til dels ikke særlig godt i nutidens samfund. Ofte kan vrangforestillinger og hallucinationer, med gæster som Amin Jensen og Sussi & Leo, nærmest opleves mere virkelige end virkeligheden, da denne "virkelighed" er bevist at være virkelig.

Tips:

Psykotiske ludere er bevist bedre end ikke-psykotiske.

Pas dit køleskab, hvis du kender en, der har fået diagnosen psykotisk, da er der en 99,901% chance risiko for at han vil ribbe dit køleskab for al den gamle ost, du måtte have liggende derinde.