FANDOM

Coyote

Prærieulven ønsker sig en bedre tilværelse. Det er dit ansvar!

Prærieulven er enten:redigér

Prærieulven er en ådsel- og børneæder fra Australien eller USA, der render rundt og spiser løs af døde dyr. Når der ikke er flere døde dyr, så cruiser de gerne ind i et nærliggende beboelseskvarter og tager et enkelt barn, der ligger og snorker i en barnevogn. Det er en af den slags straffe for snorken der findes, og som i virkeligheden er retfærdig, set i et større perspektiv.

Ellers er prærieulven:redigér

Et andet alternativ til en prærieulv, er når en den globale opvarmning endelig rammer tundraen, og det hele bliver forvandlet fra permafrost til en mellemting mellem ørken og savanne.
Her vil ulvene vandre, og med relativt hyppige mellemrum kaste sig over de nyligt tilkomne og eksponentielt velnærede turister, og på den måde overtage hajernes plads som de mest frygtede - og relativt mindst farlige[1] - dyr i Verden.

Eller-eller:redigér

Prærieulven er en stuntmand fra firmaet Warner bros. Den jagter altid en sjov fugl der løber meget hurtigt. Prærie ulven har mange usynlige skader på kroppen, og har rigtig mange regninger fra firmaet "AJAX" der har speciale i dynamit, saml-selv jetpacks og fulgefrø.

Noterredigér

  1. Du kan bade lade være med at tage hen og opsøge dem!? Du hopper jo heller ikke ned til løverne i Zoologisk Have, eller tør du bare ikke? Kylling!!!