FANDOM

Poul Erik Skammelsen

Det er ikke altid lige skægt at bo i et TV (Skammelsen)

Poul Erik Skammelsen er en meget flot mand,[1] som bor i dit TV-apparat. Han har et meget flot rødligt skær over sit udseende, hvilket gør ham meget attraktiv[2] for især homoseksuelle og metroseksuelle samt andre subkulturer på Vesterbro (Skammelsen). Poul-Erik (Skammelsen) (som han bare bliver kaldt blandt venner[3]) er født i en lille by nær Ringsted, hvilket gør ham til en sjællænder. Han er i dag omkring 50 år gammel, hvilket gør ham omtrent kønsmoden (Skammelsen).

Poul Erik (Skammelsen) har siden 1988 boet hos TV2.[4] I øvrigt er han den eneste i hele verden, som har Vestjyllands største Rasmus Klump-samling.

Karriere og liv (Skammelsen)redigér

Poul-Erik (Skammelsen) startede sin politiske karriere i folkeskolen. Desværre blev han aldrig valgt ind i elevrådet, så han droppede hurtigt politik. I et ultravoldeligt, bloddryppende hævntogt, valgte Poul-Erik (Skammelsen) i stedet at kaste sig over journalistikken, hvor han ikke var længe om at publicere afslørende klummer og billeder af, hvad der i virkeligheden (Skammelsen) foregik ved disse elevrådsmøder[5]. Dette blev Poul-Erik (Skammelsen) smidt ud af skolen for, men et top-hemmeligt nyhedsmedie fra Næstved hijackede hurtigt den otte-årige Poul-Erik (Skammelsen).

I Næstved blev Poul-Erik (Skammelsen) et af de første levende mennesker, som vellykket blev transformeret om til et levende TV-menneske (Skammelsen) i kød og blod. Dette har resulteret i, at Poul-Erik (Skammelsen) den dag i dag, er at finde i alverdens TV-apparater. Mange tror, at personerne i TV-et også er levende mennesker, når kameraerne slukker. Og det de da også. Men sådan er det ikke med Poul-Erik Skammelsen (Skammelsen). Dette kan for de fleste ignoranter lyde ganske mærkværdigt, men ikke desto mindre er det altså en realitet. Ingen har nogensinde set Poul-Erik (Skammelsen) på gaden, eller andre steder, hvor normale mennesker færdes. Kun TV2 (Skammelsen), Spademanns og Poul Erik (Skammelsen)s nærmeste familie er bekendt med Poul Eriks (Skammelsen) noget specielle boligsituation.

Se ogsåredigér

Skrammel-noterredigér

  1. en mere korrekt betegnelse ville være "en ginger mandsling"
  2. (Skammelsen)
  3. Og viSpademanns Leksikon er naturligvis mega dus med Poul-Erik! (Skammelsen)
  4. i et program (Skammelsen) ved navn "22-NyhederneSkammelsen"
  5. Ja, elevrådsmedlemmerne kunne finde på at bande, larme og smide det overskydende kage ud, og alt muligt!