FANDOM

En poptøs er en pige der stadser sig lidt for meget ud hver eneste dag, om hun så skal i skole eller til årets fest.

Kendetegn redigér

En poptøs udseende er kendetegnet ved en konstant trutmund, samt en vulgært brun hud der mest af alt minder om udspændt læder. Deres typiske kældedragt består af et par stramme thights, en hvid top der giver rimeligt frit udsyn til hendes komisk store indlægsbyster der holdes oppe af en bh i kattedyrsmønster, samt et par kopi-gucci solbriller fra det syd-østlige Polen

Adfærd redigér

Når en poptøs ikke er på jagt efter store muskelhoveder der elsker at slås, er hendes yndlingsbeskæftigelse at kigge på folk hun mener er mindre værd en hende selv, hvorefter hun fniser og hvisker et eller andet om personen til sin altid medfølgende grimme veninde.

En poptøs vil helst behandles dårligt af hendes respektive "partner", og er ligeglad med om han er utro, da hun selv er utroligt løs på tråden. Vold er heller ikke det store problem, da hendes værdighed og sjæl forlængst har stillet træskoene.

Poptøser er i sig selv en klamydia kilde, og det er dem der holder sygdommen i live samt i fortsat cirkulation.

En poptøs vil ofte gå rundt i troen på, at hun er hende den lækre fra parallelklassen, og selvom intelligensniveauet ganske vist ofte stemmer overens, mangler poptøsen ofte den naturlige skønhed og er frivilligt og aggressivt naiv, hvor hende den lækre fra parallelklassen blot er almindeligt, uskyldigt naiv.

På en IQ-skala fra 0-10
Brian 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Albert Einstein Imagination