FANDOM

"JA!"

~ Professor Lunds sexslave om filmen

"Kan indeholde spor af nødder, delfiner og LSD"

~ Kunihiko Yuyama, producer om filmen

Filmen Deoxys Duet er en dybt seriøs, samfundskritisk film omhandlende urolighederne på Nørrebro. Chuck Norris (Deoxys), de autonomes leader number 1., kommer til Nørrebro (Jorden), for at besejre Københavns overborgmester Ritt Bjerregaard (Rayquaza), og finde sin, hidtil ukendte, tvillingebror Buck Chorris.

Handling redigér

Det hele starter med, at Ash Ketchup, kommer til Nørrebro, sammen med sit hardcore crew, af iskolde dræbermaskiner. Her møder han drengen Tory (som senere bliver hans elsker), som er bange for disse iskolde dræbermaskiner. Ash kæmper så imod drengen Ray, der er iført matchende buksedragt, men taber kampen, takket være Tory (som senere bliver straffet hårdt analt.) Men så kommer Chuck Norris til Nørrebro, og beordrer straks sin autonomhær til at splitte det hele ad.

Dog kan de autonome besejres af Squirtles vandkanon, da årelang forskning jo beviser, at autonome ikke kan tåle vand (de ruster).
Men "heldigvis" er Ritt Bjerregaard også ude og svinge stængerne den dag, da hun er blevet afvist fra Foghs havefest. Da hun ser Chuck Norris bliver der selvfølgeligt kamp, og i en rus af alt det LSD de ikke skulle have taget, flyver de henover hustagene.

Imens løser Ash Ketchup mysteriet om, at Chuck Norris i virkeligheden er kommet for, at finde sin tvillingebror, Buck Chorris. Chuck Norris ender så med, i frustration over ikke at kunne finde Buck Chorris, at dække hele Nørrebro i grønne brosten. Især Rundetårn bliver dækket i grønne brosten, og kommer derfor til at ligne et kæmpe juletræ, da Chuck Norris virkeligt savnede julen (alle ved jo, at han stammer fra Australien, hvor de har en masse sne om sommeren, og da der var sol på Nørrebro, måtte det jo være jul.)

Tilsidst finder Chuck Norris dog Buck Chorris, og de flyver glade ud i stratosfæren, sammen med Ritt, da de skal til grillfest hos Ruth Evensen.

Hvor mange stjerner? redigér

Filmen kan varmt anbefales; især efter indtagelse af pærecider, billig chokolade fra Aldi, og LSD.