FANDOM

2658109611 f45c9b475f
Advarsel - Parafili!!!

Disse artikelserier forklarer med foragt, de slemt neurotiske forekomster som forekommer ved seksuelt tilfredsstillelse med hverdagsting.
Podofili

Et potentielt sæt, som kan få folk til at komme.

Gad vide hvad hun mon hedder

Dette billede bruges af læger som turn-off hos ophidsede podofili-patienter. Med succes.

"Ja, METTE, hvorfor fanden tror du jeg arbejder nede i skoringen?!"

~ Skoring-Søren om et eller andet

Podofili (bedre kendt under navnet fodfetichisme eller skofetichisme) er en ganske besynderlig form for parafili. Her opnår et sygt menneske seksuel tilfredsstillelse - og især ophidselse - ved observering eller berøring af fødder.

Udstyrredigér

Det er meget forskelligt fra person til person, hvad man kan lide. Konservative fodfetichister foretrækker de bare og nøgne fødder, mens nye tiltag de seneste 100 år er blevet mere og mere populært blandt især den yngre del af fodfetichisterne. Her opstiller vi lige nogle eksempler, som er opstået inden for de sidste århundrede:

  • Podofilietstrumpus: Dem som foretrækker af fødderne er dækket ind i strømper. Gerne nylonstrømper, som giver en dejlig syntetisk effekt.
  • Podofilietstilettus: Hvor man istedet foretrækker stilleter eller højhælede sko. Igen er det helt individuelt, om man foretrækker at have haft stilletterne på i mange timer før akten, eller om de skal være nyvaskede.
  • Podofilietlakfus: Disse foretrækker fødder med neglelak. Gerne med en stærk duft, som forvirrer lugtesansen. Yderst effektiv hvis ens tæer lugter i forvejen.

Hvordan gør man?redigér

30px-Cquote1 svg Jahh... Pres den lidt længere ind. Mm. Her, lad mig hjælpe dig... Mmm... Kan du vrikke med storetåen? Rigtig fint... Mmm... Strammer det, hvis jeg rører sådan? Mmm... Uh! Jo-ja, du skal vidst op i en størrelse 43 30px-Cquote2 svg
Skoring-Søren om et eller andet

Udførelsen af fodfetichisme handler i bund og grund bare om at fokusere og kærtegne med alt ens kærlighed på partneres fødder. Mange nybegynder springer således let og elegant direkte ind i den seksuelle akt. For at ophidse sin partner tilstrækkeligt nok, skal man blot kilde partneren under tæerne. Dette frigiver en masse østrogen eller testosteron, som giver en susende fornemmelse, og fuldender fodfetichistens vådeste drømme.