FANDOM

Plutonian

Pluto har været under store vanskeligheder siden dens opdagelse. En af grundene er at opdageren konstant har måtte kæmpe med Disney om, hvorvidt han havde rettighederne til navnet og at det var dem der opkaldte deres imaginære kæledyr Pluto før "planeten" blev opdaget.
Det viste sig senere at Pluto rent faktisk var en rigtig hund.

Plutos to fremtrædelsesformerredigér

Hunden redigér

For længe siden kom hunden til jorden ved hjælp af plutonesisk teknologi, her ramte han ind i Walt Disneys baghave hvorefter han blev fængslet i hans kælder hvor Pluto måtte leve som slave.
En politiundersøgelse førte bl.a. til at folk altid blandede Walt Disney og Josef Fritzl sammen.
Pluto var en utrolig grim hundeagtig tingest hvilket ikke blev bedre af Walt Disneys udnyttelse af hende og udlejning til tvangsbestigning af andre hunde, hvilket førte til Pluto Junior, siden præventionen sprang, som vi kender fra de berømte Disney film.

"Planeten" redigér

"Planeten" Pluto er nu kendt som en dværgplanet, efter utalige forsøg om at udforske planeten har en gruppe danskere endelig fået opholdstilladelse.
Desværre var det ikke nogen god ide.
Plutoneserne er små dværge med hundeagtige hoveder og store næser, de er kendt for deres intelligens men efter danskernes besøg, hvor introduktionen af alkohol kom, endte det med at plutoneserne ELSKEDE! det og hele deres samfund endte med at gå i hor druk og indavl, så siden hørte man ikke meget mere til dem og betegnede den som en dværgplanet så folk ikke vil vælge det som rejsedestination og se hvad vores planet har gjort ved en "civiliseret" planet.