FANDOM

Mario-peace
Pac-man
Ecchi
LILLE KINA MAND
Adidas

Made in Japan

Denne artikels emne er lavet i Japan, landet hvor alt er muligt for 1,25 kroner! Men du kan jo være ligeglad med de små kinesiske børn, kan du ikke?

Tja... din Adidas trøje er jo begyndt at trævle op, og dine lædersko er også begyndt at lugte, i virkeligheden er det nok snarere dem der skylder dig penge?
Hvad med at ringe til Kim Bodnia lige nu og få ham til at tæve alle de dumme skævøjer?
またあなたの母と性交する

Spademanns tager på ingen måder ansvar for dine følgende handlinger!!! Jap JAP

Bubberspillerplaystation

Her ses Bubber i gang med et raskt spil Playstation

En Playstation, direkte oversat til ’spilstation’, er et japansk fremstillet underholdningsapparat, som blev skabt midt i midthalvfemserne, ud fra en filosofi om, at man ikke behøver være sund og aktiv, for at have det sjovt. Maskinen fungerer ved at man som spiller er tilknyttet en form for base (den såkaldte spillekonsul), der navigeres via en slags hornformet seletøj styretøj kaldet ’controller’(Nej, det er ikke din kone). For at det optimale udbytte opnås, skal konsollen så yderligere være tilknyttet et tv-apparat i farver, der befinder sig inden for spillerens synsradius. Når spilleren har fået tændt for herlighederne og fået sat sig mageligt til rette, gælder det dernæst om at forsøge sig på at løse forskellige opgaver, ved at stirre ind tv’et, mens man ihærdigt trykker på controlleren, i et forsøg på at få figurerne til at makke ret. Forvirret? Så er det nok bedre du bare holder dig til sudoku.

Playstationen blev opfundet af det japanske elgigant Sony, som et forsøg på vælte den førende konkurrent Nintendo af pinden, og derved få et stykke af den lagkage som Nintendo i årevis havde mæsket sig i. Bogstavelig talt. Takket være dette vidunder har millioner af børn verden over, kunnet springe lektierne over når de kom hjem fra skole, og gå direkte ind på sit værelse for at blive overstimuleret, og få projekteret sine agressioner over på modstanderen i et spil Tæsken.

Populære Playstation spil: redigér

  • Tæsken
  • Solidt Metal-udstyr
  • Puff The Magic Dragon
  • Crash Huttelihut
  • Gravrøver
  • Søren Pinds Assimilation: The Last Immigrant
40pxKlumme
Viste du at:
I soveværelset fungerer ordet 'Playstation 2' som reference til et af de mere hellige og uberørte steder på kvindens krop