FANDOM

PP4

Læg vel mærke til feen Klokkeblomsts positur i billedets venstre side - der er vist ingen tvivl om, hvad dén unge dame er ude !

PP2

Da han og Wendy møder et par havfruer, får duften af frisk fisk Peter til at foreslå, at de sammen tager til et nærliggende kursus i soixante-neuf fransk med det hele...

PP1

Herover nogle japanske "byatches", som er med på den værste! ( den måde kunne man godt tænke lidt over, at de der japanere altså er lidt mærkelige med deres Tamagotchier og sindssygt farvede kæledyr. De er vist også holdt op med at dyrke sex med hinanden. I stedet har de robotter og kærester i Cyberspace til at få ordnet det allermest nødvendige. Tilsyneladende får en stor del af "neserne" deres seksualdrift udlevet gennem at læse tegneserier. (Og så snakker vi ikke mere om det!)

"Jeg vil aldrig altid være vokset!"

~ Peter Pan om at få fjernet kropsbehåringen, for at fremstå mere ungdommelig

Peter Pan er en fiktiv eventyrperson, som især er kendt fra seksuelt eksplicitte japanske Manga- og Animé-serier, hvor hans sæd ofte har magiske kvaliteter. Men også Brødrene Grimm, Shakespeare, HC Andersen, Oehlenschläger, John Donne, Søren Kierkegaard, Disney, Hollywood, Henrik Nordbrandt og Jørgen Leth har haft fingrene i kagedåsen med deres versionaliseringer af Peter Pan i bøger, films, events og digtsamlinger.

Personlighedredigér

Ikke mange ved det, men i den oprindelige bog afsløres det, at Peters tabte drenge blev "tyndet ud" efterhånden som de blev for gamle (15+) eller for talrige. Dette kunne tyde på, at Peter var en semi-pædofil stodder, der ikke havde råd til mere i haremmet end, hvad der svarer til en skoleklasse i Udkantsdanmark. Om han myrdede dem, forviste dem, eller solgte dem til Bøssernes Befrielsesfront som legetøj, vides ikke, men vi gætter på det første.

Se ogsåredigér

PP3

Peter foreslår Wendy, at hun prøver stoffer sammen med ham og Klokkeblomst. Wendy er først lidt i tvivl, men det er lørdag aften og hun har ingen date, så hun tilbringer en vild nat i kælderen med de to andre

Panisk fodnoteredigér

  1. 1. del handler mest om vejret og andre meteorologiske fænomener