FANDOM

Per-vers

Per er landets eneste gangsta'-hipster. I hvertfald i følge ham selv...

Per Uldal, bedre kendt under kunstnernavnet Pervers eller blot Perv, (født i 1976 i Gram i Danmark) er en dansk Gangsterrapper og bageentusiast.

Tidlige årredigér

Per blev født med en mikrofon i hånden og en hjemmestrikket sweater på torsoen og blev i sin hjemegn kendt under kunstnernavnet Per (Fåret) Uld-dal.
Efter studentereksamen lod Per sig dog forføre af hiphoppens mørkere sider, samtidig med at han flyttede fra landets fred og idyl og ind imod storbyen.

Styleredigér

Per er med tiden blevet kendt for sine sexistiske og grænseoverskridende tekster - heraf hans nye kunstnernavn Pervers eller bare Perv.
Pervers er især kendt for sin freestyle rap og for sin catchfrase:

30px-Cquote1 svg Når først tungen kører og jeg rimene siger, bli'r jeg ved indtil kvinderne skriger! 30px-Cquote2 svg
Per om vers

Pervers har dog aldrig selv udgivet nogen form for materiale i eget navn, da han efter eget udsagn ikke formår at få sin awesomeness ned på skrift, det hele bliver for gennemtænkt og som manden selv sagde: "intet ødelægger en fest mere, end folk der gennemtænker deres ord og handlinger".

Til gengæld har Pervers haft tonsvis af gæsteoptrædener, som er blevet opsamlet og udgivet til gratis download, vi snakker henholdsvis Smells like Team Spirit og Smells like Team Spirit 2.

Fremtidenredigér

Nu efter lang tids venten har Pervers dog fundet en mulig Partner in crime i form af Cocarapperen Mager Mayn, som ligger tæt op af Pervers i både rapstil og arbejdsmoral, de indgik et samarbejde i starten af 2011 og regner med at være klar med debutalbummet "når hashtågen letter" engang i løbet af 2020'erne.