FANDOM

Parmiddag

Et eksempel på en parmiddag som vil komme, hvis nogen ikke snart opper sig, og gør dem mere underholdende.

En Parmiddag er en psykisk belastende tilstand, som man ikke kan undgå at havne i, hvis ens partner insisterer på at følge idiotiske modeluner fra 2. rangs kærlighedskomedier, og dermed nægte sin partner at have venner.

Hvordan man ender i en parmiddagredigér

Som kvinde er det let: du skal bare aftale en dato med dine allerede afsatte veninder.

Som mand er det mere indviklet

Først og fremmest skal du finde en partner der faktisk vil kendes ved dig offentligt. Dernæst skal du acceptere, at din partner nu afvikler dine venner fuldstændigt, og dernæst tvinger dig med til et ruccola- og beárnaise-helvede, hvor du skal sidde og spise med bestik[1], medens du smiler kastreret og foregiver at more dig vildt over den small talk-agtige samtale om F1-lån der er ved at udspille sig. (Lige nøjagtigt medens Ajax Amsterdam losser bolden i mål, trods din bookmakers profetier.)

Hvis du kan acceptere, at du kun kommer til at snakke med ham dødbideren der samler på gule kuglepenne, kan du således godt forsøge dig med en parmiddag.

Se ogsåredigér

Noterredigér

  1. Det er de der metaltingester ved siden af tallerkenen.