FANDOM

303128 10150429648298185 616678184 10050691 1936929980 n

Påmindelse til brugere af Ørstedsparken, København.

En park (ikke nødvendigvis at forveksle med en ark) er et forsamlingssted, hvor hundeejere lufter deres firbenede kreaturer i fri offentlighed.

Vær' at videredigér

Parker - eller grønne områder - blev første gang opfundet af de gamle grækere, da de i år -127 valgte at anlægge et anlæg, som skulle huse en stor sportsceremoni i byen Olympia. Uheldigvis havde arkitekterne ikke medregnet de mange konsekvenser, opførelsen af en park medfører. For midt i disse lege begyndte lokale hundeejere at invadere anlægget, med deres hunde - og de var ikke engang i snor! Allerede dengang blev menneskeligheden opmærksomme på problemet, og sidenhen har man været yderst varsomme med opførelser af parker.

Det nyeste danske eksempel på dette kan ses i den nyligt anlagte Ørestad, hvor parker er et særsyn. Derfor må hundeejere lufte deres firbenede organismer i andre grønne områder på Amager, hvilket syge gamle sexfikserede stoddere er meget glade for.

Ej heller Sovjetunionen ville i sin tid anlægge parker, således at disse subkulturer kunne indfiltrere anlæggene. Istedet blev folk med hund sendt til Sibirien, hvor de fik lov at lufte deres firbenede sataner ligeså tosset de ville. En fremgangsmåde som lige nu bliver heftigt debatteret i Europa-Parlamentet, hvor særligt Angela Merkel og Tyskland støtter op om forslaget.