FANDOM

Lust-s

Tillykke! Du har lige vundet en halv times ophidsende one-on-one beluring af Yrsa.

"Kom nu, luk mig ind i dit sind. Lad mig forstå, hvorfor du lod dine kønsorganer befamle den havenisse under hele børnefødselsdagen"

~ Psykolog til familiefar

"Hm, nej, ved nærmere eftertanke... Fri mig for dine djævelske tanker, din sindssyge psykopat!"

~ Psykologen ovenfra

"Det er perverst ikke at have en 'isme"

~ Carl Mar Møller

Parafili er en alvorlig sygdom som desværre er meget udbredt i store dele af verden. Betegnelsen dækker over en række psykiske ustabilheder som primært er forvirret og styret af en sygelig seksuel trang til objekter eller situationer.

Historie redigér

Den først som turde nævne begrebet, var vor alle sammens egoterapeut Sigmund Freud[1]. Parafili fik sin opblomstring i 1980'erne, i takt med at punker-kulturen blev mere og mere almindelig og velkendt af medierne.

Før det, havde man ikke talt så meget om det, da man[2] havde kastet en forbandelse over begrebet og alle dens gerninger. Det er nemlig i sagens natur, nogle ganske ikke-kristne tendenser som forekommer indenfor parafilien. Dermed ikke sagt, at begrebet[3] ikke er kendt af kirken.

2658109611 f45c9b475f
Advarsel - Parafili!!!

Disse artikelserier forklarer med foragt, de slemt neurotiske forekomster som forekommer ved seksuelt tilfredsstillelse med hverdagsting.
  1. Eller, det var godt nok en af hans elever, men Freud havde naturligvis en finger med i spillet
  2. Og med "man", mener vi selvfølgelig kirken
  3. Og herlighederne mulighederne heri