FANDOM

Paradise

Det Kongelige Duarders nye skuespillertrup samt (K)analrundfarten, som hedder Svindedrengen

"Jeg skulde grumme gjerne ville deeltage i deet staahej!"

~ H.C. Andersen om Paradise Hotel

Paradise Hotel er et reality-program på TV3, der sendes i luften hvert år, som en slags efterfølger til ’Fangerne På Fortet’.

Gameplay redigér

Det går ud på at en gruppe irriterende personer tjekker ind på et hjemsøgt hotel på en øde ø i Thailand i x antal dage. Det gælder om at overleve på øen frem til sidste dag, ved at pleje sit ego og lyve om sin bedste ven.

Hotellet bliver dog jævnligt besøgt af en senil fyr i kedeldragt ved navn Elmuerto (blandt venner kaldet Elmer), der sørger for at skifte el-pærer og slæbe de døde deltagere hjem. Desuden kommer der tit en gringo forbi og afleverer en konvolut med en lystig anekdote eller en besked fra svigermor.

Hvad går tiden med? redigér

Tidenhotellet går med at opremse Europas hovedstæder, spille ”stangtennis”, slikke sol[1] og drikke sig fulde til lyden af dårlig musik. Deltagerne er for det meste ligeligt fordelt mellem piger og drenge, og skal skiftes til at sove med hinanden under hele opholdet, med de følgevirkninger det har. Hvert afsnit slutter af med et Ø-råd, hvor deltagerne stiller sig op og sviner hinanden til, indtil der har indfundet sig en vis hakkeorden, hvorefter deltagerne går tilbage til deres respektive hytter og dyrker lidt sengegymnastik.
Den person der ender som den nederste i hakkeordenen, ender dog med at skulle pakke sin bagage og give en anden skylden for nederlaget, hvorefter han flygter i rædsel skyndsomst tager med den første færge hjem.

Hvem når til finalen? redigér

De to deltagere, som ender i finalen, skal til sidst dyste om, hvem der er dygtigst til at græde krokodille-tårer og kaste håndtegn.

Førstepræmien er et fradrag i næste års skatteopgørelse, en biografbillet til ”mænd der hader mødre, samt en lille pose salte nødder. Andenpræmien er en t-shirt med påskriften ”jeg er total optur!”. Tredjepræmien er ikke så meget en præmie; vedkommende skal bare rense hotellets pool for blade, kondomer, Visa-kort og alger.

Hvorfor er deltagerne med? redigér

Typisk er pigerne med i programmet for pengenes skyld, mens drengene håber at blive kendttv og måske blive vært på Hit Med Sangen eller Zulu Djævleræs. For at blive deltager på Paradise Hotel, skal man helst være ufaglært, under 35 år og kunne svinge med banditten[2] foran et kamera. Det hjælper desuden enormt meget[3] på ansøgningen, hvis man har silikone i brysterne.

Programlængde: ca. 45 minutter[4]

Sagt om Paradise Hotel redigér

"Ska' du ha' dyt i bamsen, tør du ikke tage chancen?"

~ Søren Poppe om Hende den lækre fra parallelklassen

"Med dét navn der være unge herrer i bar overkrop. "

~ Oscar Wilde om Paradise Hotel

"Jeg kunne jo nok have tænkt mig, at de unge mennesker var ligeså nemme at bedrage "taktisk", som de er at bedrage økonomisk. Jeg håber faktisk også på at få lidt pikkemand herinde, men den eneste der var villig til at servere dette, var Kristian Luc, og det var simpelthen for grænseoverskridende. "

~ Klavs Bondam om Paradise Hotel

Kendte som har været med /er blevet kendte i Paradise Hotel redigér

Paradise Revisitedredigér

  1. og andre ting
  2. Den såkaldte helikopter
  3. Vi forsøger at være bare en lille smule subtile her
  4. (heraf 30 minutters tv-reklamer)
  5. Hun var altså vild, da bitch!
  6. Opholdt sig mest i pool-området