FANDOM

Papercut (Udalt "Peipårkåt") er verdens værste form for smerte sammen med Albuestød. Selve ordet kommer fra Sverige, hvor at de søde svenner på den anden side af Øresund, skulle konstruere et ord som tilbad pap. Derfor; Pap-er-cut ("cut" er en fejl, da de mente cult (Coolt)), som betyder Pap er sejt på godt gammelt dansk. Selve "Papercuttet" sker når en meget tynd stykke træ (også kendt som Papir) skær ind i huden (specielt steder med tynd hud er udsat for denne djævel) og kreaterer en tynd, men dyb flænge i huden, hvorefter det er svært at undgå sygdomme som AIDS og Klamydia. Denne slags for tortur er blandt andet brugt bland unge drenge som giver papercut til deres venner, hvorefter de går rundt og siger at de har givet deres venner AIDS, og folk kigger underligt på dem. Den slemmeste form for Papercut kommer ved Pap, det er også derfor at svenskerne ville tilbede pap i første omgang. Papercut kunne nemmelig give sexsygdomme uden at man behøvede at være homoseksuel, og det var svenskerne vældig begejstret over. "Aaah Papercut är väldig bra!"

~ Fuld svensker på roskilde om Papercut