FANDOM

PanamaPapers01

Det er kun rige og kriminelle der har råd til at bruge så eksklusiv lokumsrulle at selv President Obama kan blive misundelig.

Panamapapirerne er noget eksklusivt toiletpapir fremstillet af en sjælden panamansk træsort der kun vokser i Panama (sjovt nok). Det er det eneste papir der kan bruges til at tørre sig i Panamakanalen med, da alle forsøg med andre typer papir kun har givet anledning til en uhæmmet vækst af hæmorider[1].

"Jeg har da aldrig brugt andet end Panamapapirerne.."

~ Lotte Heise om at tørre røv på gamle mennesker

"Vi har stiftet en samling journalister til at finde ud af den endelige sandhed"

~ en DR-korrespondent om top-hemmeligt lokumspapir for rige mennesker

Selvom der også findes et sort marked for brugt panamapapir, skal man huske at tage forhold for de forskellige typer af papir der kan være tale om. De typer der typiskt forekommer mest hyppigt, er sjældent meget værd - og går man med en lille drøm om at spare sammen til det helt store Georg-kostume, må man nok se i øjnene at det kun er panamapapir trykt på sjældne træsorter der kan bringe én i nærheden af at have råd.

Panamapapir-typer redigér

PanamaPapers02

Panamapapir fremstillet i en lidt bedre kvalitét end de fleste andre typer lokumspapir der forefindes på markedet, måske med undtagelse af det man kan købe i Irma som matchér i pris men ikke kvalitet.

Referencer redigér

  1. Se i øvrigt Lorteartikel