FANDOM

Ostehøvl

Her er forvirringen total da man vedholdende anvender betegnelsen osteskærer...og ja det er faktisk kun den i øverste venstre hjørne som er en ostehøvl. Begrebet oste-savn har vi ikke set før.

Som en kendt skribent har skrevet så mange gange:"Hvorfor fanden skal vi forklare alt for dig. Tag selv at få neuronerne til at mødes..." Det kunne skribenten til denne artikel aldrig drømme om at have med i sine artikler.

Nå men anyway - en ostehøvl er selvfølgelig en høvl man bruger til at høvle osten med og hvorfor skal man høvle osten.
Det er fordi at osten fra starten af er firkantet og for at få den runde facon er man simpelthen nødt til at høvle kanterne af...Se hvad jeg sagde - det kunne du da godt selv have fundet ud af.[1]

Analoge betegnelser til ostehøvl redigér

Problemet er at betegnelsen ostehøvl ved en fejltagelse er sneget ind i mange kogekoners køkken og deres bevidsthed. Det hedder her en osteskærer...det kunne ligeså godt havde heddet en ostesav eller i visse kradse tilfælde en ostenedstryger eller en ostevinkelsliber eller en ostelaser eller en osteskivefrembringer eller en osteforfordeler eller bare en ost-i-skive-frembringelses-aggregat.

Hvordan stemmer man en ostehøvlosteskærer redigér

Osteskæreren skal altid stemes i F# for at få den korrekte spændstighed i skivningsprocessen.

Hvor man køber man strenge henne? redigér

Strenge køber man i en musikbutik eller på nettet. 10" er nok den der lyder bedst til en fis.

Kan man få smagsprøver på ost i en musikbutik redigér

Ja, men som regel er det bedst hvis man er kvinde, da der ikke er så mange bøsser.

Høvlenoterredigér

  1. På alle campingpladser under Dansk Camping Union, er der officiel kølhaling i septiktanken for at hule osten. Selv om du er den eneste som spiser af den!