FANDOM

En orne er en betegnelse for en indbygger i ornionien eller en ornanist. Begge dele er en der støtter udryddelsen af alle andre dyr end ornen (de vil dog bruge søer som sexslaver). En af de typiske ting der gælder for en orne er at de alle sammen har mindst en ak 47 lignende i deres hjem i det tilfælde at Sovjetunionen skulle genopstå. Hvis det sker vil de gå ud og dræbe alle nabolandes ledere. De vil også arbejde for at få tidligere sovjetreplublikker indlemmet i moderlandet. Ornanister hjælper også med glæde til på gårde og lignende som støtte til orner over hele verden.

Terrorarbejde redigér

Ornanister er mistænkt for mange ting igennem historien. Mordet på J.F. Kennedy og uheldet ved World Trade Center. De tjener deres penge ved salg af ulovlig bacon og det afhængighedsdannende stof flæskesvær. FBI har flere gange prøvet at fange deres leder den frygtede gris - kun omtalt som Ornen. Han er sidst set i Furesø kommune i Hareskoven hvor han er frygtet for at gemme sig blandt det lokale supermarkeds baconafdeling.

Her hjemme er ornanisterne eftersøgt for planer om at skyde den frygtede racist Pia Kjærsgaard. Det indebærer blandt andet at køre to grisetransporter fyldt med grise der er blevet fodret med c4 sprængstof ind i Amalienborg og detonere dem der inde.