FANDOM

Orgie3

Her ses et orgie, men uden mad og Mokaï. Det må være euforiserende stoffer, som bismarcksklumper og andre sukkerholdige sager, der har drevet d'herrer- og damer ud på løssluppenhedens overdrev.

Orgie er noget man holder, når man samler en flok mennesker omkring sig, der er alle er enige om at udleve en del af de 7 dødssynder, istedet for at vise hvor spændende et liv man kan have, ved aldrig at gøre noget forkert.

Ordet "orgie" bruges nu om dage mest om de fester, hvor alle gæsterne ender ovenpå hinanden, for at pille ved de dele man normalt tisser med[1], men et orgie kan også være et grotesk ædegilde[2] og en form for gensidig vold, men her hedder det specifikt et voldsorgie.

De sjoveste orgierredigér

For at more sig mest, skal man invitere de af sine venner til gilde, der har de lækreste kroppe partnere. Her sætter man dem til at æde sig halvt bevidstløse, og det er ligegyldigt om det er i frysepizzaer eller det store kolde bord. Undervejs hælder man masser - masser - af alkohol på gæsterne, og begynder så at befamle dem. Hvis man er rigtig hurtig, bliver man først færdig med sex-delen, og kan så begynde at hidse sig op over, at ens egen partner er i fuld sving med en gang utroskab: her begynder så sidste del, voldsorgiet[3].

Noterredigér

  1. Sommetider leger man også med bananer og agurker. Ikke specielt sjovt, hvis man stikker dem ind i et urinrør!
  2. Jf. Oslo-bådens buffetrestaurant.
  3. Dette kan også udløses, hvis man forgriber sig på gæster der udtrykkeligt siger "Stop, dit klamme svin".