FANDOM

Oles Kulinariske egenskaber, oplevelser og råd til unge (om de eksisterer vides ikke med sikkerhed) nye DF'ere med en passion for madlavning. redigér

Ole Wedel Mix

Ole Wedel Mix

Ole er dog også kendt inden for visse kredse (Bestyrelsen i DFs Halsnæs lokalforening) for sine umådelige kulinariske egenskaber. Han er et selvudnævnt kulinarisk geni; og den eneste person i verden, der er i stand til at tilberede "den optimale flæskesteg", hvorpå sværene er lige tilpas sprøde.

Der er mange myter, sagn og sagaer, omhandlende de mange strabadser Ole har levet igennem for at optimere sine kulinariske egenskaber. Desværre er ingen af disse myter, sagn, sagaer, eller lignende nedskrevet, og vi kan derfor kun spekulere om, hvordan det er muligt at opnå en sådan kunnen.

Oles første råd til alle unge[1] DF'ere med en passion for madlavning, er først og fremmest, at anskaffe sig en kone/thaislave med de grundlæggende egenskaber nødvendige for et sådan væsen[2].
Når dette er gjort er det muligt for den unge (I har nok fattet pointen nu) DF'er at spendere al sin tid på at forfine sine kulinariske færdigheder[3].

OleWedel2

Ole er vild med ægte ting. Wahehahehae

Noterredigér

  1. De skulle efter sigende eksistere
  2. Rengøring, madlavning (af eksotisk karakter, vel og mærke) og selvfølgelig evnen til at tilfredsstille den "unge" DF'ers seksuelle behov.
  3. Inden for den danske kogekunst vel at mærke.