FANDOM

Umbrella

Her ses Ole forklare sin uskyld over for politiet.

Ole Phillip Newton Lukøje den Fjerde (din fødsel - din død), eller bare Ole Lukøje som han i daglig tale bliver kaldt er ikke en lille fimset fætter, der flyver rundt til børn med drømme. Mange forveksler ham med denne figur. Dette er forkert ! Denne er bare et fabeldyr.

Den originale Ole Lukøje er en rettere kinky fyr, der dog også tager ud til børn. Mange kalder ham også Onkel Lukøje. Navnet skyldes hans brug af Rohypnol - i daglig tale kaldet Roofies - det velkendte date rape drug. Onkel Lukøje sørger for at tage dig med til et drømmeland (bevidstløst) hvorefter han på dig eller bare dagens offer udøver vold, seksuelt misbruger og spiller Uno. Ofret er oftest i alderen 9-24 år gammel. Selv er Ole lidt ældre.

Stederne han finder sine ofre er: den lokale børnehave, Netto eller din have. Nogle af Oles kendisofre er: Thomas Gravesen, Allesandro del Piero og det danske folks Ole Henriksen. Amin Jensen har også forsøgt at komme i kontakt med Ole Lukøje via Scor.dk. De fandt sammen, og tog på første date til Amins yndlingsbageri. Amin valgte fire kanelsnegle, og Ole valgte et franskbrød. Kanelsneglene smagte meget godt.

"De smagte meget godt."

~ Amin Jensen om kanelsneglene

Senere fandt de begge ud af at kun Amin var homoseksuel. Ole var bare pædofil. Hvilken misforståelse hva' !?!

"Det gjorde ondt i nummien"

~ Offer om Oles behandling