FANDOM

Share 1 Share 2 Googleplus Share 3 Share 4 Share 5
Wiki Dagens Nyheder | Flere Nyheder | Skriv en Nyhed | Tip os om en nyhed | Jeg har fundet Holger!

Danmark, 19. september 2014, 13:et-eller-andetredigér

2ndcold

Dette er et uofficielt logo der uofficielt er godkendt af USA's uofficielle præsident, Sarah Palin

Som det første medie i Verden kan Spademanns Leksikon nu berette, at endnu en Kold Krig er skudt igang. Denne gang er problemet ikke ideologi og territorier, men derimod territorier og ideologi. Efter at Rusland har overfaldet sit broderland, Ukraine, har Russerne nu valgt at krænke svensk luftrum og truer ydermere hele Øst- og centraleuropa med en storstilet invasion.

Meningerne er delt om hvad der nu skal ske:

"Vi bekæmper jo nazisterne i Europa der bare tér sig fuldstændig som under Hitler." Udtaler Vladimir Putin i et eksklusivt interview fra en kammufleret lastbil, 17 m fra grænsen til Estland.

"I må ikke tro at vi inderligt ønsker en storkrig, men det gør vi" Fortsætter despoten, medens han spiller Empire: Total War på sin laptop - han er 14 træk inde i spillet, og besidder allerede Paris og London. Midt i interviewet tigger en sms ind fra min ven der befinder sig udenfor Rusland, og derfor har ret til at benytte Twitter.

Han skriver: "Citat af Thorning [Statsminister Helle Thorning-Schmidt, red]: Putin har udtalt at vi er nazister. Hvis nazisme er frihed til alle, økonomisk vækst, tryghed, lighed og en verden med demokrati, så siger jeg; Heil Tusk!"

...Thorning fulgte senere op med en trussel om et dansk-ledet atomangreb på Skt. Petersborg, men insisterer på, at det er taget ud af kontekst.

OBS
Hvis Europa eksisterer ved 17-tiden imorgen, følger vi op med et interview med samtlige 3 millioner tyske- og polske soldater der p.t. er på vej mod en hemmelig destination kaldet "Checkpoint Hviderusland".