FANDOM

Share 1 Share 2 Googleplus Share 3 Share 4 Share 5
Wiki Dagens Nyheder | Flere Nyheder | Skriv en Nyhed | Tip os om en nyhed | Jeg har fundet Holger!

Spademanns HQ, Californisk Caymann Islands, Fredag d. 17/10-14, lige inden Anna & Lotteredigér

Nyheden går verden rundt, og chokket vil ingen ende tage: det fortsætter som hidtil!

Det er uhørt! Udtaler en anonym kilde. Det kan simpelthen ikke være rigtigt!

Det er jo det rene lømmelværk - det må stoppes! Udtaler en anden anonym kilde.

Ovenstående kilder taler naturligvis om den sag der er på alles læber, sagen der har affødt flere debatter end noget andet, og som ingen anstændig person- el. politiker vil indblandes i. Sagen der netop har hærget mediebilledet så længe, er altså endnu engang blusset op, netop som folk troede at den hellige grav var velforvaret.

Det kan ikke blive ved... Udtaler en tydeligt rørt pårørende, efter at have fulgt sagen indgående i længere tid. Hvorfor bliver det ved? Er alting gået af lave? Spørger samme pårørende retorisk, men uden at vente svar.

Alle vi andre, der ikke direkte er impliceret i sagen, spørger ligeså fortvivlet, for det bliver bare ved og ved, og selv TV2's allemandsekspert Ulla Terkelsen er begyndt at tvivle på meningen med dette morads. Hun er således holdt op med at dække sagen, og har efter sigende indlagt sig selv på Psykiatrisk Skadestue, netop i en søgen efter hjælp til at finde mening med denne fandenivoldske galskab der bare fortsætter dag efter dag.

Som alle andre medier, følger Spademanns Leksikon sagen tæt.