FANDOM

Nordmænd

Nordmænd under religiøst ritual, der skal fremme hjemmebrænderiet.

En nærmere introduktion redigér

De er nogle underlige væsner der lever oppe i Norge. Mange tror, at det eneste nordmænd laver er at stå på ski, men nej, nordmænd holder også meget af at drikke øl, selvom de er pisse dyre i Norge. Mange tror også at "Nordmænd" er en myte, men de findes faktisk.

Nordmænds beskæftigelse redigér

Norges største export er, hjemmebrænderier, kvinder, får og Fjällräven, som er et dejligt mærke, der ikke lugter ret hjemmebrændt. Derfor er der mange nordmænd, der beskæftiger sig med fremstillingen af eksportvarerne. Derudover har nordmænd en meget underlig tendens til at hænge deres cykler i træer, de er overbevist om at det fungerer bedre end enhver lås. Nogle går så vidt som at hejse deres motorcykler op i træer, men det ses kun i sjældne tilfælde Der bliver også produceret mange underlige fysik-lærere i de norske boliger. De sidstnævnte mennesker er ofte en kende diffuse når de ankommer til danske folke-skoler.

Nordmænds politiske organisation redigér

Norges regering består udelukkende af fabrikanter fra fabrikken fjällräven og fåre-avlere. De går ind for vedvarende energi fordi Norsk Hydro, der er ejet af få nordmænd, har opfundet solcelle-folie. Det kan du læse mere om her, hvis du i virkeligheden gider læse kedeligt tørt fakta-stof.

Nordmænds etik og strategier redigér

Nelson mandela i norgesland

Nelson Mandelas sidste besøg i Norge, hvor han, på grund af norsk politik, blev udsat for diskrimation og sat i fængsel.

Nordmænd er generelt dårligt opdragede, hvilket gør nordmænd upopulære ude i verden. Det er ikke en smart strategi at føre Norge frem på. Og derfor gider vi da heller ikke have dem med i EU. Som følge deraf er etik også en by i Rusland, for nordmænd, altså kun. De er berygtede for at diskriminere alle, der ikke ligner nordmænd. Derfor er der meget få negere i Norge

Nelson Mandela har flere gange besøgt Norge for at ambassadere for frigivelse af fanger, der anses som terrorister af nordmændene, som ikke skal regne med at blive indlemmet i EU foreløbigt, med den opførsel nordmænd lægger for dagen.

Trivia om nordmænd redigér

Nordmænd er samlere og de norske pyramider er da også samlet af alle fordrukne nordmænds tomme øldåser, som i Norge altså IKKE bliver genbrugt til andet end skøre ting.