FANDOM

ThumbsUp
Niveri

Her kan man se hvordan kvinden i den modne alder lægger an til noget der ligner et niv...men det bliver ikke til noget.

NiveArm

Her ses Nivea Armstrong med sin første prototype af den mekaniske nivearm.

Niveri er et finsk efternavn og det første tegn på den kvindelige seksualitets tilsynekomst. Det har altid været uretfærdigt at nive, selvom det er lækkert og infamt på samme tid.

Når du bliver nevet som 11-årig af en pige kan du være sikker på hun godt kan lide dig. Niveri blev selvfølgelig opfundet et sted mellem Niverød og Nivå, men af én eller grund forsvinder dette pikante afstraffelse-element når de elskende bliver voksne og bliver udskiftet med tæppebankere og håndjern.

Manglen på niveri fra voksne kvinder har vist sig at drive de mest niveafhængige mænd ud i pædofili eller meget værre til et stort overforbrug af knibtænger, hvilket har givet stor overvægt af mænd over 20 år i diverse Jem og Fix butikker.

Er det nødvendigt at nive? redigér

Ja, inden at den unge pige får større interesse for sugemærker er hendes primære opgave i tilværelsen fastslået allerede på nivestadiet: At mærke tissemandsvæsener for livet. Smertemomentet har endnu ikke den store opmærksomhed hos den præpubertære kvinde. Derfor giver det ingen mening at hun ikke fortsætter nivningen ind i voksenalderen.
En af årsagerne kan være den hårde socialisationsproces i 4.-5. klasse. Hvis en af drengene siger: "Hende der Freya-Louise er bare så temmelig meget nederen....og så niver hun..."... er det et socialt prædikat, som er svært at undslippe de næste to tre år indtil drengene jo som bekendt også når at få en mening om bierne, hvepsene og blomsterne.

Den logiske konsekvens... redigér

Den logiske konsekvens af dette polemiske indlæg må være:

VI VIL GODT OPFORDRE
VOKSNE KVINDER
TIL AT NIVE NOGET MERE...!!
VI VIL GODT OPFORDRE
VOKSNE KVINDER
TIL AT NIVE NOGET MERE...!!

Google2
Den mægtige søgerobot Google er fuldstændig pjattet med Niveri.