FANDOM

Mario-peace
Pac-man
Ecchi
LILLE KINA MAND
Adidas

Made in Japan

Denne artikels emne er lavet i Japan, landet hvor alt er muligt for 1,25 kroner! Men du kan jo være ligeglad med de små kinesiske børn, kan du ikke?

Tja... din Adidas trøje er jo begyndt at trævle op, og dine lædersko er også begyndt at lugte, i virkeligheden er det nok snarere dem der skylder dig penge?
Hvad med at ringe til Kim Bodnia lige nu og få ham til at tæve alle de dumme skævøjer?
またあなたの母と性交する

Spademanns tager på ingen måder ansvar for dine følgende handlinger!!! Jap Switch JAP

Switch

Billedet her har været i fotoshoppen. Bevis, spørger du? Switchen er tændt ved siden af et fjernsyn!

Nintendo Wee U 2 er et højteknologisk bip-spil, der har solgt i millioner[1], og som kan prale af, at producenten af et exclusive game til maskinen, begyndte at mumle ord som "PS4" og "Xbox One" kun to dage efter udgivelsen.

Kendte problemer med tingestenredigér

Hvis vi lige ser bort fra, at venstre del af controlleren ikke virker, og at løsningen angiveligt skulle være, at holde den væk fra alt fra ledninger til akvarier, ja faktisk alt der er elektronisk og/eller har forbindelse til wifi (eller vand), så lider den under følgende;

  • Prisen er - ved udgivelsen - det dobbelte af en PS4, men hardwaren er kun halvt så god.
  • Eneste spil til den, er "Zelda: Breath of the Wild", som udkom samtidig til Nintendo Wee U 1.
  • Batteriet kører kun i 3 timer.
  • Man skal spille på den, for at oplade den.
  • Opladeren ridser skærmen.
  • Klistermærker og tape ætser overfladen[2].
  • Der er ingen facebook-knap[3].

Fan Boysredigér

Dette afsnit, skal egentlig ses mere som en advarsel, end Objektiv Information, så vær vågen nu: Hvis du render ind i en Nintendo Fanboy, og fejlagtigt kommer til at nævne maskinen her, vil du få en svada om hvor perfekt, fejlfri og original maskinen er. Flere og flere fanboys minder nemlig om iSheep, skønt Apples fanboys reelt er en sekt.

Nu er gode råd dyre[4]

Det vi på Spademanns anbefaler, er at man behandler maskinen som en ny-udgivelse af "Assassins Creed" eller "The Elder Scrolls", og totalt ignorerer eksistensen af maskinen i 1-2 ÅR efter en given udgivelse, og så køber den, når fejlene er fixet. Hvis den overhovedet er på markedet, efter 2017...

Se ogsåredigér

Pokémon GO

Noterredigér

  1. Nintendo har bedt os om, ikke at sige de nøjagtige tal, men tænk på et tal, der er lavere end indbyggertallet i Danmark.
  2. Husk lige, at maskinen er designet til 10-årige. Og efterlønnere, der vil tiltrække 10-årige.
  3. Det sidste her, regnes som "Katastrofalt".
  4. Men ikke så dyre som maskinen.