FANDOM

Nikolaj

Her ser vi en Nikolaj-specialitet - at skyde på mål før han har modtaget bolden

Nikolaj-Jarl-Fund

Her ses Nikolaj som 10-årig modtage prisen som "Årets Fund" i Græsted-Gilleleje Kommune til en værdi af hele 5000 bucks

"Høhø, dude, du rimer på kussen"
~ Mand fra dansk elite-comedy om Nikolaj Markussen

"Jovist, men i det mindste er jeg længere end dig"

~ Nikolaj Markussen om den sjove mand

Nikolaj Markussen (f. 1. august 1988, 21,1cm) er dansk håndboldspiller og er det første vellykkede forsøg på efter kinesisk forbillede at udvikle hybrider vha. genmanipulation for at kunne lave propaganda for Kongeriget Danmark. Nikolaj måler 2.11 m!!!

Opvæææækst redigér

Ligesom Lionel Messi søgte Nikolajs mor om tilskud til hormonbehandling gennem det daværende Frederiksborg Amt. På den måde kom Nikolaj i kontakt med det hemmelige projekt under Team Danmark som skulle give ham de fysiske fortrin hans sport krævede, og allerede som 10-årig var han kendt i Helsinge håndboldforening hvor han trænede med herrefolketholdet.

Selv om han blev drillet med sin højde især i de små klasser, tænkte Nikolaj når jeg bliver stor så vil de komme til at juble over jeg er til.

Karriereprofil redigér

Til daglig spiller Nikolaj i Atletico Madrid som venstre back og lever ved siden af i registreret parforhold med den nu pensionerede tyske håndboldspiller Volker Zerbe, som var den første til at rage op i landskabet med sine kun 2.03m.

På trods af en aldersforskel på rundt regnet 20år er dette det første mandlige håndboldpar som går åbent med deres seksualitet fordi de havde svært ved at finde kvindelige partnere som ikke blev kvalt.