FANDOM

Nicki minaj starships video still

Nicki Minaj er et sexsymbol i Japan.
- Og nej, billedet er ikke engang redigeret.

Nickierenstjerne

Det kalder jeg en stjerne

"Er det en hvalros med make-up?"

~ Dig om Nicki Minaj

Nicki Minaj (født i et japansk atomkraftværk) er en engelsk talende hip-hop computer der har store problemer med overforbrug af selvbruner og Halloween-kostumer.

Den højteknologiske computer Nicki Minaj, går meget op i sin krop og skrev derfor, på et tidspunkt, sangen "Superb Ass". Nicki har et åbent had til haveredskaber som hun udtrykker i "Stupid Hoe". Nicki var kreativ med musikken og satte for eksempel en til at spille basketball med en mikrofon under musikoptagelserne til "Stupid Hoe". Udover hendes naturlige musikalske talent har hun også et par ORDENTLIGE meloner, til salg. Både i brystregionen, men i særdeleshed også på ballerne!

Hun han den forventes snart at udgive en efterfølger med titlen "Dumb Shovel".

Gæstninger redigér

Nicki har gæstet mange kendte kunstneres sange, blandt andet Lonely Island's "The Creep" hvilket er den bedst passende gæstning, hun indtil videre har gjort.

Bitchfight redigér

Nicki kom i en bitchfight med lille Kim, da hun kopierede noget bras/bas fra hende. Egentlig behøvede hun ikke gøre sådan noget, da alt hvad de to laver, lyder værre end Skrillex i en blender med 10 dansende grise rundt om, Brian Mikkelsen der jodler og Joachim B.banjo.