FANDOM

Narkomaner

Vesterbro på en almindelig onsdag formiddag.

En narkoman er en mand der indtager narko dagligt, eller "bare sådan til fester, du ved..".

Habitat redigér

I Danmark er det meget ulovligt at være narkoman, så derfor er der blevet oprettet forskellige fixerum hvor narkomaner kan opholde sig i deres syrelige rus. Dog er det ikke alle narkomaner der er så venlige at hænge ud i disse skurvogne, langt væk fra den civiliserede verden. Istedet hænger de ud ved Københavns Hovedbanegård, og ja, generelt bare på Vesterbro. I udlandet forsamler narkomaner sig under broer, hvor de holder varmen ved en olietønde med ild i.

Spot en narkoman redigér

Som regel ligner de ikke helt normale mennesker, fordi de stinker langt væk af gammel spiritus og muggen urin. De samler flasker op fra skraldespandene, velvidende at der skal ca. 450 tomme flasker til, før de kan optjene et nyt billigt fix. Men ikke desto mindre er de som regel flinke mennesker, langt nede på jorden. Dette er dog typisk fordi, at de så håber på at du vil forære dem lidt penge "til en uddannelse". Det er dog kun lidt under halvdelen, som rent faktisk bruger pengene på en uddannelse.

Du er blevet narkoman... redigér

  • Hvis du en morgen vågner med den største svedetur, og ikke aner hvad kvadratroden af pi er.
  • Hvis du en morgen vågner i en faldefærdig bygning, med en kanyle i armen, benet eller halsen.
  • Hvis du en morgen vågner og har en sygelig trang til at pisse eller skide.
  • Hvis du en morgen ikke kan vågne, på grund af pastelfarvede elefanter, der ikke lader dig slippe ud af din rus.

Bonusinformationredigér

  • "Rygere" er de narkomaner, der ikke stikker sig selv i armen.

Se også redigér