FANDOM

Nørdhedsfremkaldende stoffer er en betegnelse for stoffer med den særlige virkning at de giver en en ustyrlig trang til at forkorte brøker og råbe ad folk, der ryger software fra Det onde Imperie.

Typerredigér

Linuzzredigér

Let rusmiddel, der giver pænt "nørd-kick" og som kan fremstilles af de fleste ting, du har i dit medicinskab. Linuzz blev udviklet i begyndelsen af 1990'erne af den finske narko-baron Linus "The Pill" Torvalds. Linuzz kendetegnes også ved at det til nød kan fremstilles af næsten hvad som helst!

GPLredigér

GPL (Green Paper Light) blev udviklet i 1991 af Richard Tjaldman og bruges i dag hovedsageligt til at ryge Linuzz med. Der står vist også noget volapyk om gnuer på den anden side, men det er der alligevel ikke nogen, der gider bruge tid på at læse.

BSDredigér

BSD fremkalder kraftige hallucinationer om røde djævle og amerikanske kollegieværelser fra 1970'erne. KUN ANBEFALET FOR HARDCORE NØRD-TRIPPERE!

Stratlingitredigér

Dette mineral har vægtfylden 1,96 og findes især i romersk beton og mørtel. Dets kemiske formel er $ Ca2 $$ Al2 $($ SiO2 $)($ OH $)$ 10*2.5 $($ H2O $), og stoffet er især godt, hvis man skal på vulkaner.

Nyttige oplysningerredigér

Kommer man ud for et såkaldt "bad trip" under indtagelse af et af de ovenstående stoffer, anbefales det at åbne vinduet og indånde så meget proprietær software frisk luft som muligt.