FANDOM

Loading map...

NAG eller Nærum Gymnasium ligger på Nærum Hovedgade. Den rene og skære sandhed er, at elever fra dette gymnasium bliver hjernevaskede. Opretter fake profiler på facebook, finder på sjove temadage og andre finurligheder.

NAG er et sted hvor El Prebzident regere med hård hånd! Det skal siges at Nærum Gymnasium aka NAG fornyligt er blevet tilholdssted for Moey Joe.

Der er dog enkelte ting som NAG'ere ikke anser som værende ikke fordelagtige at rage til sig:

  1. Sofus Addington
  2. Brug af ordene "Jeiner", "Slef" eller "Døds"
  3. Bonghovedet/dyret Max Jacobsen, der ryger fed dagligt

Efterlysninger redigér

  • Retard der kravler over hegnet, under NAG fest.
  • En sur stodder
  • Prins Henrik

Under diverse NAG fester - Er der aldrig blevet set magen til galehus og man skal lede længe efter, billige parodier på Morten og Peter er der nok af, verden bliver ikke et bedre sted af lalleglade-halvfulde-breezer-age-unge. Større totalitære ydmygelse skal man spejde længe efter. En skam plet på ungdommen, men samtidig et klart billede på hvor langt visse ungdomsgrupper er i deres udvikling i dag.

Mangel på hjerneceller kan skyldes de gentagne slag i hovedet med diverse hårde og massive genstande ført frem af ædru folk med dårlig tålmodighed. Denne form for idioti kan ikke forsvares. Som nævnt før vil jeg konstaterer at dette blot er endnu en skamplet på den danske ungdom.

Frikvarterene går ofte meget stærkt pga. Hende den lækre fra parallelklassen der poserer rundt i lårkort og nedringet (Emma Hother). HOT !