FANDOM

En myre er en fucking lille satan, der ikke laver andet end at tisse. Den er blind og kan ikke leve alene, hvilket gør den til det mest hjælpeløse dyr i verden udover plankton!

30px-Cquote1 svg En myre i hånden, er bedre end to hos naboen.. 30px-Cquote2 svg
Kryptisk russisk logik

Levested og levevisredigér

Ant queen

Her ses den eftertragtede dronning i myretuen.

En myre kan du finde i en såkaldt myretue. En myretue er blevet bygget af arbejdere og forsvares af soldater. I bunden af lorten finder man dronningen (se billede), som stik imod naturlig lov, reagerer hendes rige uden en konge! Dronningen er således den eneste kvindelige myre i myretuen (som kan tælle op mod 5 milliarder myrer), hvilket gør hende ganske eftertragtet hos de resterende myrer. Men for at det hele ikke skulle udvikle sig til et masseorgie af et bordel, har naturen været smart... Således er dronningen mor til alle de andre myrer, hvilket forhindrer seksuel udnyttelse af dronningen, eftersom myrerne har et strengt incest-reglement. Men hvordan dronningen så bliver ved med at formere sig, undrer stadig videnskabsmænd den dag i dag.

Men alt er jo ikke lutter eventyr...redigér

Nej, det er det nemlig ikke! For som i ethvert eventyr, er der en psykotisk dæmon som forsøger at udslette kongerig... dronningeriget i bedste velgående. For en myretue drejer dæmonen sig om den frygtingydende myresluger. Et bæst på op mod 28 millioner gange myrens størrelse. Og i bedste støvsuger stil, bliver en myretue udslettet når en sulten myresluger kommer og gør rent. Til dødelig irritation for de 5 milliarder myrer. Men hey - så slipper vi andre for at se på dem!