FANDOM

Myg
Mygadendihahus Hexaminus Vampapyrus
Myg

En myg
Videnskabelig klassifikation
rige: Danmark og Udlandet
række: 5. række
klasse: 6. klasse
orden: Tyrani
underorden: Ja, det er underordnet
Familie: Rasmus Klump
Slægt: Hingst
Art: Vampyr

"En lille myg var på sin første flyvetur. Da den kom tilbage spurgte moren: "Hvordan gik det?" og den lille myg svarede: "Fint, alle klappede af mig!"

~ Åndsboller om dårlig humor

"Fuck hvor er du irriterende, Myggen!"

~ Magnus om Myggen
Var-det-en-myg

Var det en myg?

En myg er et forfærdeligt rædselsvækkende utroligt grimt lille dyr, som suger dit blod hvis den har tid, og ikke er blevet klasket inden. En lille blodsugende vampyr, om man vil. Dog ikke at forveksle med en Hjernesugende Mandril.

MYG står for: Mudkipz Yngler Groft.

I kategorien "insekter" findes myg. Det er det bedste nulevende eksempel på at Gud aldrig har eksisteret, og at Skabelsesberetningen! er det rene, uforfalskede sludder og vrøvl!

Evolution eller ej; der findes da for fanden ingen ved sine fulde fem, der kan opfinde noget så irriterende og meningsløst som myg!?
Medmindre at man da ønsker sig at prøve menneskeheden gennem syv plager, som forekommer i Ægypten? Men myg var ikke en del af plagerne. Græshopper[1] var en plage, men myg er Bibelen forunderligt friholdt for omtalen af.

Ræsonnementet i denne forbindelse er selvfølgelig blandt konspirationsteoretikere, at man bevidst undlod at nævne myggen i Bibelen, for ikke at friste menneskeheden til at beklikke Guds fuldkommenhed.

Fremgangsmåderedigér

Myggen stikker sin store snabel ind i dig, og efterfølgende sprøjter den en væske ud. Dette giver en hævning i huden, hvis myggen ikke bruger beskyttelse, og det kan risikere at klø. Myggen kan i denne proces også videreføre smitsommesygdomme til dig, hvis den har stukket sin snabel i mange andre før dig.

  1. Det er så også insekter, og hvis du har en plage værre end plagen, så har du myggen.